Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2011 16:28 - Из култовия Доктор Хаус!
Автор: filmovitecitati Категория: Забавление   
Прочетен: 1402 Коментари: 0 Гласове:
0



 [След приключването на случая Камерън изчаква Хаус в кабинета му] "Д-р Камерън: Защо ме нае? Д-р Хаус: Важно ли е? Д-р Камерън: Трудно е да работиш за човек, който не те уважава. Д-р Хаус: Защо? Д-р Камерън: Реторичен въпрос? Д-р Хаус: Не, така ти се струва, защото не можеш да измислиш отговор. Има ли значение моето мнение? Аз съм кретен. Важно е само какво мислиш ти. Ставаш ли за работата? Д-р Камерън: Наел си чернокож, защото има криминално досие. Д-р Хаус: Не, расата няма нищо общо, видях не чернокож. Видях лекар... с криминално досие. Взех Чейс, защото баща му се обади. А теб наех, защото си страшно красива. Д-р Камерън: Наел си ме, за да спиш с мен?! Д-р Хаус: Не мога да повярвам, че това те шокира. А и не съм го казал. Наех те, защото изглеждаш добре; все едно да имам красива творба във фоайето. Д-р Камерън: Бях сред първите в класа. Д-р Хаус: Но не първа. Д-р Камерън: Карах стажа си в клиника Майо. Д-р Хаус: Беше много добър кандидат. Д-р Камерън: Но не най-добрият? Д-р Хаус: Това разстройва ли те, сериозно? Мисълта, че си назначена, заради красотата, вместо заради интелекта ти, те разстройва? Д-р Камерън: Работих много, за да стигна дотук. Д-р Хаус: А не беше нужно. Хората избират пътя, който им носи най-много облаги при най-малко усилия. Природен закон, а ти не го спазваш. Затова те назначих. Можеше да вземеш богаташ, да станеш модел, само да се беше появила, щеше да успееш. И то много, но ти не го направи; скъса от работа красивото си дупе. Д-р Камерън: Трябва ли да съм поласкана? Д-р Хаус: Красавиците не учат медицина. Освен, ако не са увредени, колкото и красиви. Да не са те малтретирали вашите. Д-р Камерън: Не! Д-р Хаус: Сексуално насилие. Д-р Камерън: Не. Д-р Хаус: Но си увредена, нали? Д-р Камерън[пейджърът ѝ се включва] Тръгвам."


Тагове:   наглост,   лекар,   хаус,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: filmovitecitati
Категория: Забавление
Прочетен: 200825
Постинги: 132
Коментари: 33
Гласове: 35
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930